Read our latest news
Thomas Broeckaert rejoint Reprise
Après un passage chez Nielsen, Thomas Broeckaert rejoint Reprise, agence digitale d’IPG Mediabrands, en qualité de Client Service Director. Il sera à ce titre en charge des relations commerciales avec les clients et la commercialisation des produits digitaux de...
Un nouveau duo chez Initiative
Isabelle Rossier et Ivana Vilusic rejoingent Initiative. La première coiffe la casquette de Client Advisor et gèrera la relation avec quelques grands comptes de l’agence, dont BMW/MINI. Forte des ses 23 ans d’exprérience, Isabelle apporte une solide connaissance en...
6 nieuwe medewerkers voor Initiative, Reprise & IPG Mediabrands
De laatste weken zijn twee nieuwe medewerksters Initiative komen versterken. Vooreerst Kathleen Soontjens, als Client Service Director. Kathleen begon haar carrière in 2004 bij Space en werd in 2016 Managing Director van Mediaplus. Laura Nijwening vervoegt het team...
Sylvie Irzi wordt CEO van IPG Mediabrands Belgium
Sylvie Irzi volgt Diederik Breijer op als CEO van IPG Mediabrands Belgium en rapporteert voortaan aan Caroline Foster Kenny, CEO IPG Mediabrands EMEA. Sylvie was sinds exact twee jaar COO en heeft enorm veel bijgedragen tot de ontwikkeling en groei van IPG Mediabrands...
After An Epic Pitch, UM Has Been Appointed As The New Worldwide Media Partner Of Just Eat
UM has won Just Eat’s global media planning and buying account in 10 countries, including the online food takeaway group’s home market, the UK. The Interpublic agency, which beat Omnicom’s PHD in the competitive review, will handle media in Australia, Denmark, France,...
Philippe Deltenre keert terug naar het strategisch team van IPG Mediabrands
Na een overstap naar Mediacom keert Philippe Deltenre als Strategy Director terug in de schoot van het team van IPG Mediabrands strategen dat door Cédric Tytgat geleid wordt. Het gaat om een fameuze versterking, bovenop de komst van Stéphanie Radochitzki...
Red Bull en Initiative zetten hun avontuur verder
Na een intense pitch waaraan ook Zenith, Mindshare en Carat deelnamen, bevestigt Red Bull de samenwerking met Initiative. De pitch werd gecoördineerd door het team van Jet Import/Red Bull Belgium in samenwerking met Red Bull International. Jacob Vanluchene, Marketing...
Ad Age Recognizes UM As A Top 5 Best Place To Work
With its “Unity 2040” initiative, the Interpublic Group of Cos.-owned media agency UM aims to have an employee diversity mix in 2020 that reflects what the U.S. population is projected to be in 2040. It seems to be well on its way: Currently, 55 percent of senior...