Read our latest news
TUI bevestigt en versterkt zijn samenwerking met UM
Na een uitgebreide review tussen verschillende bureaus bevestigt TUI Benelux, dat bestaat uit de merken TUI en Tui Fly, UM als mediapartner in België; tegelijk vertrouwt de groep zijn offline budgetten voor Nederland ook toe aan het bureau. Roosmarijn Quartier,...
Reprise Belgium, certificeringen vereist
Reprise, een full-service digitaal bureau uit de IPG Mediabrands groep gespecialiseerd in digital marketing en performance, gaat een versnelling hoger nu 100 % van haar social team Facebook Blueprint gecertificeerd is. De Facebook Blueprint certificering bekrachtigt...
IPG Launches Kinesso, a Marketing Intelligence Engine Powered by Acxiom
Interpublic Group (NYSE: IPG) announced yesterday the formation of Kinesso, a new company focused on creating applications that help marketers amplify the impact of traditional and addressable media through the better use of data. Kinesso will do so by creating new...
Mattel vertrouwt zijn media toe aan UM
Mattel versterkt zijn partnerschap met UM. Het bureau van IPG Mediabrand dat reeds verantwoordelijk is voor de Latijns-Amerikaanse markt van de speelgoedfabrikant, zal nu ook de media van de markten Azië-Pacific en EMEA (waaronder België) beheren. Het budget werd...
1 year in, IPG attributes growth and new business wins to Acxiom acquisition
One year after IPG announced its $2.3 billion acquisition of Acxiom, a clearer picture of what the purchase will do for the holding company is starting to emerge.So far, IPG has focused on using Acxiom’s data capabilities across its media agencies, integrated and...
Een nieuw duo bij Initiative
Isabelle Rossier en Ivana Vilusic komen Initiative versterken. De eerste gaat aan de slag als Client Advisor en zal de relaties met enkele topklanten van de agency verzorgen, waaronder BMW/MINI. Gesterkt door 23 jaar ervaring draagt Isabelle een ijzersterke kennis in...