Read our latest news
Interpublic Group lanceert Matterkind
Matterkind is een nieuwe media-activatie oplossing die de grenzen van de optimalisatie verlegt door voorrang te geven aan de gebruikerservaring. Met zijn ‘audience first’ oplossingensuite bouwt Matterkind voort op de data van Acxiom en lokale gegevens om over alle...
#openthedoor – Sylvie Irzi
You are warmly invited to open our door. Vendredi dernier, Sylvie Irzi et le département marketing d’IPG Mediabrands donnaient le coup d’envoi d’« Open the door », une série de vidéos qui met à l’honneur les talents des agences du groupe. « Avec plus de 170...
J&JOY kiest voor Reprise
Reprise, de digital full-service agency van IPG Mediabrands gespecialiseerd in digital marketing en performance, heeft het search en paid social budget van het beroemde merk J&JOY binnengehaald.
MIVB en mortierbrigade op de rails met UM
Na een pitch heeft de MIVB besloten UM als nieuwe mediapartner aan boord te nemen.
Bruxelles Formation kiest voor UM
UM eindigt het jaar in schoonheid door na een pitch de aanbesteding van Bruxelles Formation te winnen. Buiten de mediaplanning en -aankoop wordt ook de mediastrategie aan UM toevertrouwd. Naar verluidt heeft die laatste tijdens de pitch daadwerkelijk het verschil...
Initiative betovert Efteling
Na een kort en krachtige oefening, heeft Efteling beslist hun mediainvesteringen over te laten aan Initiative (IPG Mediabrands), en dit vanaf 1 januari 2020. Annelies Grietens, Country Manager België, verduidelijkt: “We hebben voor Initiative gekozen...