Reprise Belgium, certificeringen vereist
Reprise, een full-service digitaal bureau uit de IPG Mediabrands groep gespecialiseerd in digital marketing en performance, gaat een versnelling hoger nu 100 % van haar social team Facebook Blueprint gecertificeerd is. De Facebook Blueprint certificering bekrachtigt...
Mattel vertrouwt zijn media toe aan UM
Mattel versterkt zijn partnerschap met UM. Het bureau van IPG Mediabrand dat reeds verantwoordelijk is voor de Latijns-Amerikaanse markt van de speelgoedfabrikant, zal nu ook de media van de markten Azië-Pacific en EMEA (waaronder België) beheren. Het budget werd...
Een nieuw duo bij Initiative
Isabelle Rossier en Ivana Vilusic komen Initiative versterken. De eerste gaat aan de slag als Client Advisor en zal de relaties met enkele topklanten van de agency verzorgen, waaronder BMW/MINI. Gesterkt door 23 jaar ervaring draagt Isabelle een ijzersterke kennis in...
Thomas Broeckaert vervoegt Reprise
Na een passage bij Nielsen stapt Thomas Broeckaert over naar Reprise, het digitale bureau van IPG Mediabrands, waar hij als Client Service Director aan de slag gaat. Hij zal er zich ontfermen over de commerciële relatie met de klanten, alsook over de vermarkting van...
6 nieuwe medewerkers voor Initiative, Reprise & IPG Mediabrands
De laatste weken zijn twee nieuwe medewerksters Initiative komen versterken. Vooreerst Kathleen Soontjens, als Client Service Director. Kathleen begon haar carrière in 2004 bij Space en werd in 2016 Managing Director van Mediaplus. Laura Nijwening vervoegt het team...
Sylvie Irzi wordt CEO van IPG Mediabrands Belgium
Sylvie Irzi volgt Diederik Breijer op als CEO van IPG Mediabrands Belgium en rapporteert voortaan aan Caroline Foster Kenny, CEO IPG Mediabrands EMEA. Sylvie was sinds exact twee jaar COO en heeft enorm veel bijgedragen tot de ontwikkeling en groei van IPG Mediabrands...
Philippe Deltenre keert terug naar het strategisch team van IPG Mediabrands
Na een overstap naar Mediacom keert Philippe Deltenre als Strategy Director terug in de schoot van het team van IPG Mediabrands strategen dat door Cédric Tytgat geleid wordt. Het gaat om een fameuze versterking, bovenop de komst van Stéphanie Radochitzki...
Red Bull en Initiative zetten hun avontuur verder
Na een intense pitch waaraan ook Zenith, Mindshare en Carat deelnamen, bevestigt Red Bull de samenwerking met Initiative. De pitch werd gecoördineerd door het team van Jet Import/Red Bull Belgium in samenwerking met Red Bull International. Jacob Vanluchene, Marketing...
Jumbo en Initiative zeggen samen Hallo België
Het is eindelijk officieel, supermarktketen Jumbo komt naar België eind 2019. Het gerucht dat de Nederlandse keten haar zinnen op België heeft gezet, beheerst al een aantal maanden de Belgische pers. Nog vóór het eind van dit jaar...
e5 mode kiest voor Initiative
Initiative start het jaar in schoonheid door e5 mode binnen te halen. Bovenop de mediaplanning en -aankoop krijgt Initiative ook het mediastrategische luik toevertrouwd, dat in deze competitie daadwerkelijk het verschil gemaakt heeft. Olivia Devuyst, Marketing Manager...
Elvea & Initiative: Naturalemente!
Na een boeiende en succesvolle pitch begeleid door key performance indicators heeft Elvea (CBG groep) voor Initiative gekozen. Naast de media buying en planning, zal Initiative ook de mediastrategie, voor haar rekening nemen. Een enthousiaste Bart Vangramberen,...
Initiative en Cofidis ondertekenen de eerste Belgische campagne over Amazon
Cofidis, dat immer op zoek is naar nieuwe digitale opportuniteiten, tekent voor de allereerste Belgische reclamecampagne op de Europese sites van Amazon. In de campagne ‘Ready to Gold’, die ter ere van Black Friday gelanceerd werd, vertolkt de kredietkaart...







