Cofidis, dat immer op zoek is naar nieuwe digitale opportuniteiten, tekent voor de allereerste Belgische reclamecampagne op de Europese sites van Amazon.
In de campagne ‘Ready to Gold’, die ter ere van Black Friday gelanceerd werd, vertolkt de kredietkaart MasterCard Gold van de online kredietexpert de hoofdrol. De banners worden specifiek vertoond aan Belgische surfers die de sites Amazon.fr en Amazon.de bezoeken. Het reclamepotentieel van de e-handelaar beantwoordt volledig aan de wens van Cofidis om een dynamisch merk te zijn dat nauw bij de e-commerce aanleunt, zoals Pierre Bertrand, directeur Marketing & Business Development bij Cofidis België, benadrukt:
“Deze eerste campagne weerspiegelt het dynamisme van het Cofidis merk en luidt een reeks lanceringen voor 2019 in.”
Erin slagen om op twee verschillende sites van zijn netwerk surfers van eenzelfde land te targeten, is een première voor Amazon, dat met de Cofidis campagne zijn paneuropese targetingmogelijkheden demonstreert.
‘Ready to Gold’, dat door Initiative gesuperviseerd wordt, loopt van 23 november tot en met 31 december 2018.