Initiative start het jaar in schoonheid door e5 mode binnen te halen. Bovenop de mediaplanning en -aankoop krijgt Initiative ook het mediastrategische luik toevertrouwd, dat in deze competitie daadwerkelijk het verschil gemaakt heeft.

Olivia Devuyst, Marketing Manager e5 mode, legt uit: “Wij bevinden ons in een transformatiefase, die zo’n twee jaar geleden begonnen is, met onder meer de lancering van de Experience Stores in Aartselaar en Hasselt. Het gaat niet om een loutere test, aangezien we in de herfst van vorig jaar de renovatie van de 20 andere winkels opgestart hebben. Er staat enorm veel op het spel en de verwachtingen naar onze mediapartner toe zijn groot. Ik ben ervan overtuigd dat wij vandaag, in Initiative, de partner gevonden hebben die ons begrepen heeft en ons doorheen deze transitie zal kunnen vergezellen. Laat mij daar nog aan toevoegen dat we het meteen goed met elkaar konden vinden en dat wij popelen van ongeduld om de gekozen strategie in de praktijk om te zetten.”

e5mode

Pin It on Pinterest

Share This