Acxiom kondigt oplossing en services aan voor Customer Data Platforms (CDPs)
Dit nieuwe aanbod biedt merken de kans om het rendement van hun CDP investeringen te versnellen en te verbeteren Hoeilaart –27 juli 2020 — Acxiom®, het client intelligence bedrijf dat in 2019 door IPG is gekocht wiens oplossingen op first party data gebaseerd zijn,...
Reprise Nederland lanceert E-commerce hub voor EMEA
Digital marketing en performance bureau Reprise lanceert een nieuwe EMEA E-commerce Hub. Met deze hub worden merken en retailers binnen Europa, het Midden-Oosten en Afrika geholpen digitaal te groeien. Reprise adviseert daarbij op het gebied van e-commerce strategie...
NA-19 COVID: EEN RECLAMEMARKT IN HEROPBOUW IN 2021 NA EEN FORSE DALING IN 2020
BELGIË België ging vanaf 18 maart in nationale lockdown, wat tot gevolg had dat sportevenementen geannuleerd en handelszaken, bars en restaurants gesloten werden. Vanaf 11 maart moedigde de regering trouwens nadrukkelijk het thuiswerk aan. Sinds midden mei maken we...
Sylvie Irzi verlaat IPG Mediabrands
Na negen jaar bij IPG Mediabrands gewerkt te hebben, legt Sylvie Irzi op het eind van het eerste semester van 2020 haar functie als CEO Belux neer. In overleg met Julius Minnaar, sinds 1 april de CEO van IPG Mediabrands Benelux, zal ze de agencies van de groep...
UM KONDIGT MET TROTS TWEE NIEUWE PARTNERSCHAPPEN AAN
UM verheugd zich erop om zijn partnerschappen wereldwijd te vergroten met Energizer en E. & J. Gallo Winery. Energizer holding kiest UM Energizer holding, de fabrikant van batterijen, draagbare verlichting en autoverzorgingsproducten, koos voor UM als wereldwijd...
Spotify steunt de Belgische artiesten
In deze voor tal van sectoren – waaronder cultuur – bijzonder moeilijke periode, steunt Spotify (UM Client) de artiesten die ons land rijk is. Vanaf begin april, en dit tot het einde van het jaar, zal het streamingplatform een groep of artiest in de bloemetjes zetten...
Interpublic Group lanceert Matterkind
Matterkind is een nieuwe media-activatie oplossing die de grenzen van de optimalisatie verlegt door voorrang te geven aan de gebruikerservaring. Met zijn ‘audience first’ oplossingensuite bouwt Matterkind voort op de data van Acxiom en lokale gegevens om over alle...
J&JOY kiest voor Reprise
Reprise, de digital full-service agency van IPG Mediabrands gespecialiseerd in digital marketing en performance, heeft het search en paid social budget van het beroemde merk J&JOY binnengehaald.
MIVB en mortierbrigade op de rails met UM
Na een pitch heeft de MIVB besloten UM als nieuwe mediapartner aan boord te nemen.
Bruxelles Formation kiest voor UM
UM eindigt het jaar in schoonheid door na een pitch de aanbesteding van Bruxelles Formation te winnen. Buiten de mediaplanning en -aankoop wordt ook de mediastrategie aan UM toevertrouwd. Naar verluidt heeft die laatste tijdens de pitch daadwerkelijk het verschil...
Initiative betovert Efteling
Na een kort en krachtige oefening, heeft Efteling beslist hun mediainvesteringen over te laten aan Initiative (IPG Mediabrands), en dit vanaf 1 januari 2020. Annelies Grietens, Country Manager België, verduidelijkt: “We hebben voor Initiative gekozen...
TUI bevestigt en versterkt zijn samenwerking met UM
Na een uitgebreide review tussen verschillende bureaus bevestigt TUI Benelux, dat bestaat uit de merken TUI en Tui Fly, UM als mediapartner in België; tegelijk vertrouwt de groep zijn offline budgetten voor Nederland ook toe aan het bureau. Roosmarijn Quartier,...











