bxl_formation

UM eindigt het jaar in schoonheid door na een pitch de aanbesteding van Bruxelles Formation te winnen. Buiten de mediaplanning en -aankoop wordt ook de mediastrategie aan UM toevertrouwd. Naar verluidt heeft die laatste tijdens de pitch daadwerkelijk het verschil gemaakt.

Er zal ook een hechte samenwerking opgezet worden met het creatief bureau, SecondFloor.

Anne Morrier, Directeur Communicatie van Bruxelles Formation:  “Wij zijn bijzonder verheugd dat wij onze samenwerking mogen aankondigen met UM, dat de aanbesteding met vlag en wimpel gewonnen heeft! Voor Bruxelles Formation, de Franstalige openbare dienst belast met de beroepsopleidingen in het Brussels Gewest, is het toevertrouwen van de mediastrategie aan UM cruciaal. In overleg met het creatief bureau SecondFloor zal de media agency op onze volgende communicatiecampagne kunnen werken. Die zal vanaf januari 2020 beginnen lopen.”

De samenwerking tussen Bruxelles Formation en UM is voor 4 jaar gepland.

Pin It on Pinterest

Share This