UM verheugd zich erop om zijn partnerschappen wereldwijd te vergroten met Energizer en E. & J. Gallo Winery.

 

Energizer holding kiest UM

Energizer holding, de fabrikant van batterijen, draagbare verlichting en autoverzorgingsproducten, koos voor UM als wereldwijd mediabureau vanwege haar expertise in mediaplanning en creativiteit. Deze nieuwe samenwerking betrekt eveneens alle merken van de holding, leider in zijn sector.

De global marketing directrice van Energizer Holdings, Lori Shambro verklaarde : “Na een uitzonderlijk jaar van innovatie en samenwerking in Noord-Amerika, zijn we verheugd om onze relatie met UM opnieuw uit te breiden

 

E & J. Gallo Winery verkiest UM

De sleutel tot succes tussen E. & J. Gallo Winery en UM is gebaseerd op fundamentele elementen namelijk investering in technologie en data activatie.

De Executive Adweek Media van het jaar, Lynn Lewis PDG van UM U.S. verklaarde : “We zijn erg trots om Gallo te verwelkomen, een geronommeerd familiebedrijf in onze eigen familie. We zijn verheugd om onze datagestuurde aanpak te gebruiken om de inspanningen van Gallo en zijn merken te stimuleren in media en marketing door het creëren van zinvolle connecties met een waardevol publiek en betere resultaten aan hun bedrijf aan te bieden.”

UM is erg tevreden om de leiding te kunnen nemen over deze twee bedrijven en dus zowel over de strategie, planning en media-aankopen als het onderzoek, data en analytics van hun merken.

 

Pin It on Pinterest

Share This