Na een intense pitch waaraan ook Zenith, Mindshare en Carat deelnamen, bevestigt Red Bull de samenwerking met Initiative.

De pitch werd gecoördineerd door het team van Jet Import/Red Bull Belgium in samenwerking met Red Bull International.

Jacob Vanluchene, Marketing Director Jet Import:
“Het was een interessante oefening en in de beslissingsfase best wel spannend, we waren aangenaam verrast door de input van sommige agencies.  Met Initiative werken we nu 12 jaar samen, waardoor ze ons ook erg goed kennen. En de uitdaging er voor hen dus uit bestond hoe ze ons konden verrassen & inspireren in de toekomst.
Onze 2 bedrijven delen heel wat waarden. Initiative deelt onze “passion for brands”. En “passion” zit in het DNA van al onze medewerkers. Jet Import vertegenwoordigt immers nog heel wat mooie brands zoals o.m. Fever Tree, Copperhead, SOL, Peroni,…
Initiative heeft een perfecte kennis van de huidige en de toekomstige Red Bull consumenten en door een intensief gebruik van onze DMP weten we ook waar en hoe we onze doelgroepen moeten bereiken. De pitch bevestigde dat we met Initiative een goede partnership hebben en verder kunnen bouwen op een excellente expertise in strategie en data-management. Ook het dynamisme in de opbouw van het Initiative-team is zeer belangrijk, we kunnen rekenen op de stabiliteit van enkele oudgedienden aangevuld met de kennis en het enthousiasme van de nieuwe generatie.”

Pin It on Pinterest

mediabrands.be
Share This