IPG Mediabrands België lanceert Reprise, een full-service digitaal bureau gespecialiseerd in digital marketing en performance.
Onder leiding van Sven Bailly verenigt Reprise alle digitale expertises onder één dak. Het bevoegdheidsgebied van het performance bureau is groot en omvat zowel expertises in Search als in Social en Mobile. Het biedt ook andere diensten aan, zoals content marketing en merkbegeleiding voor wie zijn klantenervaring over alle platformen heen globaal wil verbeteren, evenals zijn e-commerce aanpak.
Deze geïntegreerde structuur voldoet aan de eisen van die merken die met de klanten een onvervalst, doeltreffend en coherent engagement willen ontwikkelen, of dat nu in paid, owned of earned is.
De aanpak van Reprise rust op vier pijlers: een diepgaande kennis van doelgroepen, aanbevelingen die alle digitale touchpoints afdekken, eigen tools voor snelle en gedetailleerde analyses die onze klanten helpen om de grote vraagstellingen en uitdagingen van hun sector beter te bevatten en er groeimogelijkheden uit te puren, en, tenslotte, de collaboratieve aanpak die we met onze klanten nastreven en die onze grootste troef is.
Reprise, een onafhankelijke agency, blijft de bevoorrechte partner van UM en Initiative, de twee bureaus van de groep, die hun eigen positionering behouden. In een notendop: ‘Cultural Branding’ voor Initiative en ‘Moments Marketing’ voor UM.