Bureau brengt standaarden en performance naar nieuwe hoogten

Reprise, wereldwijd de full-service performance media marketing eenheid van IPG Mediabrands, blijft momentum opbouwen en de sector dooreenschudden met de introductie van het grootste en meest significante product : Digital Experience Audit (DXA).

DXA biedt Reprise de mogelijkheid om zich van de concurrentie te onderscheiden door een ongeëvenaarde standaardisatie, beheer en transparante werkwijze aan te bieden. Daarmee wordt de basis gelegd en verankerd voor toppraktijken bij het plannen en uitvoeren van klantencampagnes, wat ook zijn weerslag heeft op de algemene efficiëntie en op het rendement van de klanten. In de digitale industrie zal DXA voor het competitieve voordeel zorgen, alsook consistentie op schaal uitbouwen, wat voor Reprise een differentiator zal blijken.

“DXA is een significante mijlpaal voor Reprise. Als grootste productlancering van het bureau versterkt het de credentials van Reprise als dynamische digitale leider, gedreven door innovatie en succes”, vertelt Sven Bally, Chief Digital Officer Reprise.

DXA komt niet alleen klanten ten goede doordat het standaardisatie en concurrentiële inzichten aanbiedt. Het brengt auditing ook naar een ongeëvenaard niveau en meet zowel de algehele performance als de vooruitgang. Klanten zijn in staat om elke stap in de levenscyclus van een campagne te volgen en krijgen een volledig beeld van het momentum en het globale succes.

“Het hart van DXA is een auditing platform dat specifieke digitale kanalen onder de loep neemt, waaronder paid search & social, organic search en mobile”, zegt Benjamin Bonnet, Head of Search Reprise. “DXA werd zo ontworpen zodat in de loop van de audit de vooruitgang van een campagne opgevolgd kan worden om al snel bepaalde aandachtspunten te definiëren opdat het agentschap snel en efficiënt kan bijsturen. Dit kan een wereld van verschil maken wanneer naar het algehele succes van een campagne gepeild wordt. Naarmate DXA blijft evolueren, zullen bijkomende auditkanalen toegevoegd worden om het product nog sterker te maken.”

Voor meer informatie hieromtrent of omtrent enig ander product of andere oplossing van Reprise, nodigen wij u uit om www.reprisedigital.com te bezoeken of een mailtje te sturen naar Benjamin Bonnet benjamin.bonnet@Reprisedigital.com.

Pin It on Pinterest

Share This