Na negen jaar bij IPG Mediabrands gewerkt te hebben, legt Sylvie Irzi op het eind van het eerste semester van 2020 haar functie als CEO Belux neer.

In overleg met Julius Minnaar, sinds 1 april de CEO van IPG Mediabrands Benelux, zal ze de agencies van de groep niettemin gedurende verschillende maanden blijven steunen op een aantal lopende projecten die met technologie en automatisering te maken hebben, alsook voor rekening van bepaalde klanten blijven optreden.

 Sylvie Irzi

“Ik ben mateloos trots op het werk dat met al onze teams sinds bijna een decennium verzet werd. Wij zijn erin geslaagd onze agencies en onze groep op buitengewone wijze te hervormen. Vanuit het oogpunt van het aanreiken van oplossingen aan onze klanten, het klaarstaan voor de noden van vandaag en morgen, de onafgebroken vorming van onze teams, de keuze van de juiste tools en aangepaste technologieën, de financiële resultaten voor de groep, innoverende en performante campagnes voor onze klanten, de marktpositie van de groep, de vele, fantastische nationale en internationale awards, en ik kan zo nog even doorgaan… Deze persoonlijke keuze dringt zich aan mij op. Ik hunker al lang naar een internationale rol en nu is het moment aangebroken om mij aan die zoektocht te wijden, idealiter binnen een internationale structuur die technologie-gedreven is, een dimensie die mij altijd al heeft weten te boeien, bovenal wanneer die technologie ten dienste staat van de mens en van de verbetering van ons dagelijks leven en onze maatschappij. Ik ga mijn team, IPG Mediabrands en haar klanten enorm missen. Wij zullen nooit ver van elkaar zijn, daar ben ik stellig van overtuigd.”

Pin It on Pinterest

Share This