Na een pitch heeft de MIVB besloten UM als nieuwe mediapartner aan boord te nemen.

Nathalie L’Hoir, UM: “Wij zijn bijzonder verheugd dat we mogen meewerken aan de toekomst van de mobiliteit met een essentiële speler, die een echte ‘brand purpose’ heeft en wiens maatschappelijke rol onmiskenbaar is. Wij popelen ook van ongeduld om met mortierbrigade te werken, met wie we reeds op andere klanten samenwerken.”

Lionel Lammens , MIVB: “De MIVB is bijzonder blij met haar nieuwe samenwerking met UM, dat, om de mediaplannen van de toekomstige campagnes zo optimaal mogelijk af te stellen, de handen in elkaar zal slaan met mortierbrigade.”

Overigens zal de MIVB ook met UM aan de slag gaan in het kader van haar media-ruilovereenkomsten.

Met haar OOH-netwerk in de metrostations, alsook bovengronds dankzij haar voertuigen, zorgt de MIVB voor een bijzonder impactvolle zichtbaarheid in het Brusselse, met een gebruiksaantal dat in 2019 alle records gebroken heeft: 434 miljoen reizen, of 4 % meer ten opzichte van 2018. Voor alle media-actoren op de markt ligt een WIN-WIN ruil dus voor het grijpen.

Pin It on Pinterest

Share This